Sklep Sursum – Corda! – W Górę Serca!
I. Wstęp
Serdecznie witamy na stronie Sklepu Sursum-Corda – www.sursum-corda.pl!
Miło jest nam, że nas odwiedzasz i do nas zaglądasz. Proszę zapoznaj się
z naszym regulaminem i jeśli Ci on będzie odpowiadał to zachęcamy Cię do jego akceptacji. 🙂
1.Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Strony internetowej Sklepu Sursum – Corda, dostępnej pod adresem https://sursum-corda.pl.
2. Klient wchodząc na stronę internetową, akceptuje niniejsze postanowienia regulaminu.
II. Definicje
Do celów niniejszego regulaminu stosuje się następujące definicje:
-
- Regulamin – niniejszy Regulamin określa korzystanie przez Klientów ze Sklepu internetowego Sursum-Corda przez sprzedaż towarów na odległość a także dokonywanie wszelkich czynności związanych z zawieraniem umów sprzedaży, zamówień na wybrane produkty, metody płatności, dostawy oraz koszty wysyłki produktów oraz możliwość do odstąpienia od umowy sprzedaży, możliwość dokonania zwrotu wybranych produktów a także reklamacji.
-
- Sklep Internetowy (dalej „Sklep”) – działa pod domeną www. sursum-corda.pl za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia oraz w pełni korzystać z oferowanych usług Sklepu.
-
- Nazwa Sklepu – Sklep Sursum-Corda! – W Górę Serca!, używa także nazwy skróconej: Sursum-Corda bądź też sursum-corda lub też Sursum Corda.
-
- Sprzedawca / Usługodawca – Sklep Sursum – Corda! – W Górę Serca! ma siedzibę ul. K.K. Baczyńskiego 5, 08-440 Pilawa, NIP: 826-207-98-05, REGON: 147255401, wpisany do rejestru przedsiębiorców – Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra Właściwego ds. Gospodarki.
-
- Klient / Usługobiorca / Kupujący – jest to osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu z jego produktów, zawierająca także za jego pośrednictwem umowę sprzedaży.
-
- Towar – produkty oferowane do sprzedaży w Sklepie internetowym www.sursum-corda.pl
-
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem Sklepu które w szczególności określa: rodzaj i ilość produktów, rodzaj dostawy, sposób płatności, miejsce wydania, dostarczenie produktu. Poprzez złożenie zamówienia Kupujący dokonuje zawarcia umowy sprzedaży wybranego produktu.
-
- Umowa sprzedaży – umowa przez którą Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność rzeczy (towaru, produktu) i wydać mu rzecz, a Kupujący zobowiązuje się rzecz (towar, produkt ) odebrać i zapłacić Sprzedawcy cenę.
-
- Umowa zawierana na odległość – Umowa Sprzedaży w rozumieniu kodeksu cywilnego zawarta pomiędzy Sprzedającym a Kupującym za pomocą środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są towary, produkty.
-
- Usługa (Usługi) – usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie za pośrednictwem Sklepu.
-
- Koszyk zamówień – jeden z elementów działających na stronie Sklepu który umożliwia złożenie zamówienia, podgląd zwartości, modyfikację, bądź też możliwość anulowania swojego zamówienia.
-
- RODO – ogólne rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych osobowych.
III. Postanowienia ogólne regulaminu
-
- Niniejszy regulamin („Regulamin”) reguluje warunki zawierania za pośrednictwem Sklepu internetowego www.sursum-corda.pl umów sprzedaży
i określa zasady wykonywania tych umów, korzystania ze Sklepu internetowego www.sursum-corda.pl poprzez sprzedaż towarów na odległość, składania zamówień na produkty, uiszczanie ceny sprzedaży produktów, dostarczania produktów a także zawiera uprawnienia Kupującego do odstąpienia od umowy, zasady składania i rozpatrywania reklamacji oraz sposoby dokonywania zwrotu produktów, oraz metody dostarczenia przesyłki.
- Niniejszy regulamin („Regulamin”) reguluje warunki zawierania za pośrednictwem Sklepu internetowego www.sursum-corda.pl umów sprzedaży
-
- Sklep internetowy („Sklep”) prowadzony jest za pomocą domeny www.sursum-corda.pl.
-
- Podmiotem prowadzącym Sklep internetowy, Usługodawcą oraz Sprzedawcą produktów w nim umieszczonych, a zarazem podmiotem odpowiedzialnym za zgodność produktu z umową, jest Sklep Sursum-Corda z siedzibą ul. K.K. Baczyńskiego 5, 08-440 Pilawa, NIP: 826-207-98-05, REGON: 147255401, właścicielem i pomysłodawcą Sklepu jest Małgorzata Piętka.
-
- Klient przed korzystaniem ze Sklepu jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem oraz jego postanowieniami, a w przypadku wyrażenia pozytywnej decyzji jej akceptacją.
-
- Informacje na temat zasad przetwarzania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu określa polityka prywatności oraz obowiązuje poufność wszelkich danych Klientów.
-
- Wszelkie zdjęcia zamieszczone na stronie Sklepu, znaki towarowe, opisy produktów i inne elementy znajdujące się na stronie www.sursum-corda.pl są objęte prawami autorskimi.
-
- Zależy nam na sprawnym i bezpiecznym dostarczeniu przesyłki dlatego prosimy aby przy składaniu zamówienia dane Klientów był zgodne co do miejsca dostarczenia przesyłki. W przypadku wątpliwości co do punktu dostarczenia przesyłki zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z Klientem w celu zweryfikowania danych.
IV. Wzajemne obowiązki stron
1. Obowiązki Sprzedawcy
Sprzedawca zobowiązany jest wydać produkt Kupującemu nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży po zaksięgowaniu wpłaty na konto Sprzedawcy. Zazwyczaj produkty wysyłamy w terminie wcześniejszym, od razu od zaksięgowania wpłaty.
2. Obowiązki Kupującego
Kupujący obowiązany jest do przestrzegania regulaminu Sklepu oraz korzystanie ze Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami, na zasadach poszanowania zasad panujących.
V. Warunki sprzedaży i ceny produktów
-
- Informacje o produktach, cenie sprzedaży, opisie udostępniane są dla Klienta na stronie Sklepu i stanowią one zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny – tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 z późn. zm., dalej k.c. i nie stanowią one oferty w tym oferty w rozumieniu art. 66 k.c. ale są wyłącznie zaproszeniem dla Klienta do zawarcia umowy sprzedaży.
-
- Wszystkie ceny produktów znajdujące się na stronie Sklepu są podawane w cenie brutto – zawierają już wliczony podatek – w tym podatek od towarów i usług (VAT). Ceny podawane są w następujących walutach PLN, EURO.
-
- Ceny produktów znajdujące się na stronie Sklepu nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy uzależnione są od wybranego sposoby dostarczenia produktów do Klienta, wartości produktów (min. wagi, rozmiaru) i są one podawane przy sposobie dostawy produktu przez Klienta. Przy składaniu zamówienia Klient widzi całkowity koszt zamówienia – koszt produktu wraz z kosztami wysyłki.
-
- Sprzedawca w przypadku pojawienia się braku dostępności towary ze względu na dodruk, produkcję – ograniczenia ilościowe zastrzega sobie możliwość poinformowania Klienta o terminie dostępności produktu oraz jak najszybszej wysyłce.
-
- Sprzedawca może stosować indywidualne dopasowane ceny, które mogą ulec zmianie.
VI. Składanie zamówień
-
- Umowa między Sprzedawcą a Kupującym zostaje zawarta w następujących przypadkach kiedy:
-
- Klient złoży zamówienie online – doda dany produkt do koszyka, określając ilość produktów,
-
- następnie potwierdzi zakup swojego zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „złóż zamówienie”,
-
- wpisze dane odbiorcy – imię i nazwisko, adres na który ma zostać dostarczony produkt a także numer telefonu, adres e-mail w celu kontaktu dotyczącego zamówienia – w przypadku Klientów indywidualnych.
-
- wpisze dane do faktury, jeśli Klientowi ma zostać wystawiona faktura VAT. Klient może wyrazić zgodę aby otrzymać fakturę w wersji elektronicznej wysłanej na adres e-mail, zamiast paragonu.
Klient poza możliwością otrzymania faktury otrzymuje paragon wydawany do każdego zamówienia,
-
- ostatnim krokiem do zrealizowania zamówienia jest potwierdzenie zamówienia klikając „zamawiam i płacę” oraz należy wybrać jeden ze sposobów płatności za zamówienie które są dostępne na stronie Sklepu.
-
- Klient może także złożyć zamówienie pisząc do nas wiadomość e – mail na adres skrzynki: zamowienia.sursumcorda@gmail.com
-
- Jeśli Klient chce zakupić produkty dla swojej działalności gospodarczej wówczas należy przed zawarciem umowy sprzedaży podać kompletne dane do wystawienia faktury min. nazwę, adres Firmy, numer identyfikacji podatkowej (NIP).
-
- Klientowi zostają przedstawione metody płatności za pomocą których może opłacić swoje zamówienie.
-
- Klient od złożenia zamówienia powinien uregulować płatność w przeciągu 4 dni roboczych. Jeśli płatność we wskazanym terminie nie zostanie uregulowana wówczas zamówienie podlega anulowaniu.
-
- Produkty zostaną wysłane po zaksięgowaniu i otrzymaniu wpłaty, o czym poinformujemy w wiadomości e-mail.
-
- Zamówienie Klienta może zostać anulowane w następujących przypadkach jeśli:
-
- dane Klienta są podane nieprawidłowo, są niekompletne
i uniemożliwiają dostawę produktu. Wówczas się z Klientem kontaktujemy,
- dane Klienta są podane nieprawidłowo, są niekompletne
-
- nie odnotowywaliśmy wpłaty w przeciągu 4 dni roboczych.
V. Metody i sposoby płatności
1. Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówienie następującymi metodami:
-
- przelewy 24/h poprzez sposób wyboru swojego Banku,
-
- przelewem tradycyjnym,
-
- kartą VISA,
-
- blikiem,
-
- dowolnie dokonanie przelewu na rachunek Sprzedawcy.
Rachunek Bankowy Sprzedawcy jest następujący:
-
- rachunek bankowy w walucie PLN
Santander Bank Polska S.A – 75109028350000000157474694
-
- rachunek bankowy w walucie EURO
Santander Bank Polska S.A. – 2210902835000000015748961
2.Zwrot środków jest dokonywany na rachunek bankowy z którego zostało
opłacone zamówienie.
-
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy.
-
- W przypadku złożenia zamówienia na podstawie powyższych metod środki muszą zostać zaksięgowane w terminie 4 dni roboczych w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
VI. Dostawa produktów, koszty wysyłki
-
- Zamówienie jest realizowane od daty zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
-
- Sprzedawca dostarcza towary za pomocą:
-
- Paczkomatów In Post
-
- Firmy Kurierskiej
-
- Termin dostawy przedstawia się następująco w zależności od wyboru metody dostarczenia towaru:
-
- Paczkomaty In Post
-
- Firma Kurierska
-
- Koszty dostawy są wskazane w składaniu zamówieniu. Wszelkie koszty dotyczące wysyłki i opłat za przesyłki stanowi załącznik nr 3.
-
- Dokładamy wszelkiej staranności aby Klient otrzymał zamówienie jak najszybciej. Zamówienia realizujemy od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunek Sprzedawcy w maksymalnie terminie 14 dni. Jednakże zamówienia wysyłamy jak najszybciej kiedy otrzymamy wpłatę. Z przyczyn od nas niezależnych termin realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym także poinformujemy Klienta.
-
- Klient zobowiązany jest do podania wszelkich danych w celu sprawnego
i bezpiecznego dostarczenia zamówienia pod wskazany adres.
- Klient zobowiązany jest do podania wszelkich danych w celu sprawnego
-
- Przy odbiorze przesyłki Klient powinien sprawdzić stan produktu – czy produkt się zgadza ze złożonym zamówieniem.
-
- Klient ma obowiązek odmówić przyjęcia zamówienia w następujących przypadkach:
-
- uszkodzenia przesyłki,
-
- uszkodzenia produktu,
-
- niekompletność zamówienia,
-
- niezgodności zawartości z przedmiotem składanego zamówienia.
Klient powinien sporządzić protokół uszkodzenia produktu przy obecności dostawcy przesyłki oraz poinformować o tym fakcie Sprzedawcę.
-
- Za wydanie produktu uważa się dzień odbioru przesyłki przez Klienta.
-
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktu w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez Klienta i dostawcę przesyłki.
-
- Zgodnie z art. 548 § 1 k.c. z chwilą wydania towaru przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru.
-
- W celu umożliwienia Klientom zakupu produktów nie tylko w Polsce ale też
z różnych zakątków świata, realizujemy zamówienia także dla Klientów międzynarodowych. Dlatego prosimy także o podanie właściwego adresu dostawy, aby przesyłka sprawnie i bezpiecznie została dostarczona oraz aby nasz Klient
w pełni mógł się cieszyć z zakupionych produktów.
- W celu umożliwienia Klientom zakupu produktów nie tylko w Polsce ale też
VII. Odstąpienia od umowy
-
- Klient ma możliwość odstąpienia od Umowy sprzedaży (Zwrot produktu).
-
- Umowa odstąpienia sprzedaży (Zwrot produktu) jest zawarta w załączniku nr 1 w formacie pdf. Klient może sobie ją wydrukować i nam odesłać wraz
z zamówieniem na adres siedziby.
- Umowa odstąpienia sprzedaży (Zwrot produktu) jest zawarta w załączniku nr 1 w formacie pdf. Klient może sobie ją wydrukować i nam odesłać wraz
-
- Klient może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zawartych na odległość
bez podania przyczyny, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w terminie 14 dni. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia objęcia produktu w posiadanie czyli od dnia odbioru przesyłki.
-
- Aby oświadczenie było ważne Klient wysyła Sprzedawcy oświadczenie przed upływem 14 dni na adres e-mail: kontakt bądź na adres siedziby sklepu.
-
- Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszalnym, nieodpieczętowanym, nieuszkodzonym i zwrócony na adres siedziby sklepu: ul. K.K. Baczyńskiego 5, 08-440 Pilawa wraz z oświadczeniem o odstąpieniu wysłane przed upływem 14 dni od dnia otrzymania przesyłki na adres siedziby, lub e-mail.
-
- Produkt powinien być zapakowany tak aby mógł bezpiecznie wrócić do Sprzedawcy.
-
- Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku płyt jeśli płyty dostarczone były w zapieczętowanym opakowaniu
a opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (art. 38 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta – tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 2759 z późn. zm.).
- Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku płyt jeśli płyty dostarczone były w zapieczętowanym opakowaniu
-
- Nie uwzględnimy zwrotów w następujących przypadkach:
-
- gdy nie otrzymaliśmy w terminie 14 dni oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży oraz produktu,
-
- sprzedaży zapieczętowanych produktów które zostały otwarte po dostarczeniu przesyłki, używane przez Kupującego, bądź też zostały
w jakikolwiek sposób uszkodzone.
- sprzedaży zapieczętowanych produktów które zostały otwarte po dostarczeniu przesyłki, używane przez Kupującego, bądź też zostały
-
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest wysłać zamówienie na swój koszt.
-
- Płatność zostanie zrealizowana niezwłocznie jednak w terminie nie później niż 14 dni od dnia od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu wraz z produktem. Koszty dostawy też zostaną Klientowi zwrócone – wartość zamówienia wraz
z kosztami dostawy.
- Płatność zostanie zrealizowana niezwłocznie jednak w terminie nie później niż 14 dni od dnia od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu wraz z produktem. Koszty dostawy też zostaną Klientowi zwrócone – wartość zamówienia wraz
VIII. Reklamacje
-
- W przypadku gdy otrzymany produkt ma wady lub jest niezgody ze złożonym zamówieniem Klientowi przysługują następujące uprawnienia:
-
- może wymienić produkt na inny produkt wolnych od wad.
-
- może otrzymać zwrot na podany rachunek bankowy.
-
- Reklamacje z tytułu rękojmi za wady (niezgodności produktu z zwarta umową sprzedaży) należy składać pisemnie na adres siedziby lub e-mail. kontakt.
-
- Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży jeśli wada jest nieistotna.
-
- Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację Klienta w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu wraz z reklamacją.
-
- Zwrot środków nastąpi niezwłocznie w przypadku pozytywnej rozpatrzonej reklamacji w terminie 14 dni.
-
- Klient jeśli stwierdzi niezgodność towaru z umową sprzedaży powinien odesłać produkt wraz z oświadczeniem reklamacyjnym który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu i Klient opisze wady produktu.
-
- Oświadczenie reklamacyjne Klient może sobie pobrać w wersji pdf.
IX. Zamówienia z dostawą zagraniczną
-
- Klienci także międzynarodowi mają możliwość zakupienia oferowanych produktów.
-
- Produkt jest dostarczany na wskazany adres poza granicami Polski firmą kurierską.
-
- Koszty dostaw są według cennika danej firmy kurierskiej stanowi to załącznik nr 3 do niniejszego regulaminu.
-
- Przesyłkę dostarczamy jak najszybciej maksymalnie w przeciągu 14 dni od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunek Sprzedawcy. Jednakże przesyłki wysyłamy od razu od zaksięgowania wpłaty na rachunek Sprzedawcy. Czas dostarczenia przesyłki może się wydłużyć z przesłanek niewynikającej od nas, niezależnych od nas.
X. Ochrona danych osobowych
-
- Administratorem danych osobowych jest Sklep Sursum – Corda.
2. Podanie danych osobowych jest niezbędne w celu złożenia i pełnego
zrealizowania zamówienia, zawarcia umowy sprzedaży, oraz wysłania Klientowi
pełnego zamówienia.
3. Twoje dane są w pełni bezpieczne i poufne.
4. Każdemu z Klientów przysługuje prawo dostępu do danych, aktualizacji bądź
zaprzestania przetwarzania i usunięcia swoich danych osobowych.
5. Szczegółowe informacje o ochronie danych osobowych znajdują się w polityce
prywatności.
XI. Postanowienia końcowe
-
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
-
- Jeśli zaistnieją kwestie sporne preferujemy najpierw rozwiązanie w drodze postępowania mediacyjnego. W przypadku braku polubownego rozpatrzenia sprawy będą one kierowane i rozpatrywane przez właściwy sąd powszechny według przepisów ustawy z dnia 17.11.1964 r. kodeks postępowania cywilnego – tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1550 z późn. zm., dalej k.p.c.